Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

How to become a shiny diamond werkboek

De theorie van 'de ruwe diamant' omzetten naar de praktijk

Paperback Nederlands 2023 1e druk 9797090145612
Verkooppositie 4473Hoogste positie: 185
Op voorraad | Vandaag voor 21:00 besteld, morgen in huis

Samenvatting

Straal optimisme, positiviteit en energie uit. Wees loyaal aan je klanten (en zij zullen loyaal zijn aan jou). Vergeet nooit te vragen wat je voor je klant kunt betekenen.

In mijn zesde managementboek 'De Ruwe Diamant' wou ik de 'HOE' vraag beantwoorden. HOE kan je een klantgerichte cultuur in je organisatie bouwen? Een klantgerichte cultuur wordt de komende jaren één van de meest onderscheidende factoren in de zakelijke wereld.

Om mijn lezers een extra duw in de rug te geven, heb ik dit werkboek gemaakt. Met dit werkboek kan je écht die eerste stappen zetten om je cultuur nóg klantgerichter te maken.

Specificaties

ISBN13:9797090145612
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:70
Druk:1
Verschijningsdatum:26-9-2023
Hoofdrubriek:Marketing
ISSN:

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!

Over Steven Van Belleghem

Steven Van Belleghem is een enthousiasteling op het gebied van klantbeleving! Zijn missie is om bedrijven te inspireren om meer klantgericht te worden. Steven gelooft in het combineren van gezond verstand, nieuwe technologieën, een empathische menselijke benadering, het spelen van het lange spel en het nemen van sociale verantwoordelijkheid om keer op keer het hart en de zaken van klanten te winnen. Om zijn missie te bereiken, heeft hij 6 internationale bestsellers geschreven (>150.000 exemplaren verkocht); hij deelt nieuwe ideeën op zijn sociale kanalen (inclusief zijn YouTube-kanaal met meer dan 9 miljoen weergaven); hij geeft keynote-presentaties over de hele wereld (>1.500 keynotes in >45 landen) en zijn ideeën worden vaak gedeeld door media zoals Forbes, The Guardian, WARC. Steven vindt zijn inspiratie door bedrijven over de hele wereld te bezoeken. Hij is mede-oprichter van Nexxworks, een inspiratiebureau dat inspiratiereizen organiseert in alle uithoeken van de wereld om leidinggevenden te inspireren hun klantbeleving te verbeteren. Steven is ook een investeerder in bedrijven die gerelateerd zijn aan klantbeleving, zoals IO Digital en SparkX. Steven vult zijn ondernemersactiviteiten aan met zijn werk als parttime marketingprofessor aan de Vlerick Business School en als gastdocent aan de London Business School.

Andere boeken door Steven Van Belleghem

Inhoudsopgave

Inleiding
Wat mag je verwachten?
Drie maanden: 120 minuten per week
Waarom is het handig om met dit boek aan de slag te gaan?

Waar blink je al en waar ben je nog ruw?
Inspiratie om tot actie over te gaan
Het Top Gun effect
Jouw invloedscirkel
Het geloof
Het klantentrouw vliegwiel
Effectieve empathie
When Digital becomes Human
Diverse stralende diamant tips

De Shiny Diamond challenge
Waarom 4 weken
Hoe werkt de Shiny Diamond challenge
Hoeveel tijd steek ik in dit werkboek?
Wat na vier weken
Mijn ambities voor de eerste Shiny Diamond challenge
De eerste maandag
De tweede maandag
De derde maandag
De vierde maandag

De tweede ronde: een volgende Shiny Diamond challenge
De derde ronde: een volgende Shiny Diamond challenge
De complexere uitdagingen
Wat is nu de volgende stap?

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        How to become a shiny diamond werkboek