Lees verder
Taha Riani is een gedreven pleitbezorger voor inclusie en gelijkheid. Via zijn strategisch bureau Allyens ondersteunt hij organisaties zoals Unilever, Telenet en bpost om hun inclusiepositie te vinden in de samenleving en geeft hij regelmatig keynotes en trainingen om mensen bewust te maken van de voordelen van inclusie.
Meer over Taha RianiKan ik dat nog wel zeggen?
Waarom ik me ongemakkelijk voel bij inclusie
Paperback Nederlands 2023 1e druk 9789463378208Samenvatting
Mag ik dat nog wel zeggen? Of kan ik dat wel vragen? Ben jij iemand die zich bewust is van de waarde van inclusie, maar merk je dat je je ongemakkelijk voelt wanneer je hier stappen in wilt zetten? Je bent niet alleen. Veel mensen ervaren deze emotie en weten niet goed hoe ze ermee om moeten gaan.
Maar wat als ik je vertel dat het geheim om inclusie te bevorderen juist ligt in het omarmen van het ongemakkelijke? Ja, je leest het goed! In dit boek leer je hoe je je comfortabel kunt voelen met het ongemakkelijke en ontdek je enkele tips en trucs om inclusie te bevorderen.
Of je nu een professional bent die stappen zet op het gebied van diversiteit en inclusie of simpelweg geïnteresseerd bent in het onderwerp, dit boek biedt waardevolle inzichten en praktische handvatten om hiermee aan de slag te gaan.
Specificaties
Expertrecensies (1)
Lees verder
Lezersrecensies
Over Taha Riani
Inhoudsopgave
Waarom zo ongemakkelijk?
Wat zijn impactrijke dialogen?
Wat loopt er mis in onze gesprekken vandaag?
Principe 1: Begin bij jezelf
Principe 2: Leer bewust kijken
Principe 3: Maak het veilig
Principe 4: Ga het gesprek aan
Principe 5: Respectvol oneens zijn
Conclusie
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan