
Lees verder
Ingmar de Lange hielp meer dan 100 bekende merken met hun merkstrategie. Zijn boek Sterk Digitaal Merk werd gekozen tot Marketingboek van 2022 door de PIM Marketing Literatuurprijs!
Hij doceert aan Nyenrode, Beeckenstijn, EURIB, Iris Academy en Nima, en publiceert veel, bijvoorbeeld op Marketingsfacts en Frislicht. Hij is oprichter van Mountview, het bureau voor merkstrategie.
Meer over Ingmar de LangeWinnaar PIM Marketing Literatuur Prijs 2022
Digitaal richtte zich lang op kliks en data. Merkbouwen leek weggegooid geld. Ineens staan merken bovenaan de agenda van CMO's. Wat is er gebeurd en wat kun jij hiervan leren? Hoe wordt je merk succesvol in het digitale tijdperk? Wat moet je anders doen? Wat juist niet?
Ingmar de Lange hielp meer dan 100 bekende merken met hun merkstrategie. Hij doceert aan Nyenrode, Beeckestijn, EURIB en NIMA. In dit boek deelt hij al zijn kennis. Fris, scherp en onderbouwd.
Heb je jouw boeken niet meer nodig?
Als je jouw studieboeken gekocht hebt bij hanzestudybook.nl, kun je geselecteerde titels moeiteloos terugverkopen aan Noordhoff. Geen vragen, geen gedoe en lekker duurzaam.
Wat is een AI-boek? Een AI-boek is een nieuwe verschijningsvorm voor boeken, ontwikkeld door Maven Publishing en Typetone.
Het bestaat uit de volledige tekst van een boek, geschreven door de auteur, met kunstmatige intelligentie eraan toegevoegd waardoor het interactief wordt.
AI-boeken zijn alleen te gebruiken via WhatsApp, je hoeft er geen app voor te installeren.
Meer informatie over AI-boeken